Iran-USA-Izrael: gniewny trójkąt
Od ponad 40 lat Iran, Izrael i Stany Zjednoczone prowadzą ze sobą niewidzialną wojnę, która przyniosła tysiące ofiar. Przyglądamy się kalendarium tego sporu, poczynając od konferencji madryckiej, kiedy to Stany Zjednoczone chciały złagodzić napięcia między Izraelem a jego sąsiadami na Bliskim Wschodzie. Na spotkanie nie zaproszono przedstawicieli Iranu, co miało poważne konsekwencje.