The Long War - Iran - Israel - USA
For more than forty years, Iran, Israel and the United States have been fighting a covert war. A look back at this long war which has brought hardship and choas to the Middle East. This second episode begins with the Madrid conference and the United States' wish to improve relations between Israel and its neighbours. One notable absentee: Iran, which was not invited...