Lęk
Lęk jest emocją uniwersalną i nieodzowną, ale co zrobić, gdy przejmuje nad nami kontrolę, gdy nas paraliżuje? Jens opowiada o paraliżujących atakach paniki, z którymi zmaga się od lat, z kochającym wsparciem swojego partnera. W Marsylii spotykamy Rémy'ego, terapeutę, który stosuje hipnozę do leczenia pacjentów ze skłonnością do fobii lub ataków lęku.