Wielka Brytania: mobilna ochrona zdrowia31 min
Brytyjskie szpitale są przeciążone, niedofinansowane, brakuje personelu. Jednym z rozwiązań na kryzys ochrony zdrowia może być szerokie wprowadzenie lotnych zespołów lekarskich, zajmujących się leczeniem pacjentów w ich domach.