Urlop ojcowski - nowa hiszpańska norma
Hiszpański rząd zrobił kolejny krok w celu zachęcenia swoich obywateli do zwiększenia dzietności: wydłużył urlop rodzicielski z 16 do 19 tygodni. Do tego, już od 2021 r. urlop rodzicielski może być dzielony po równo między matkę i ojca, nie tak, jak to jest we Francji, w Niemczech czy w Polsce. Takie rozwiązanie znacząco zwiększa poziom zaangażowania ojców w wychowanie dzieci.