Imagine
În Spania, concediul de paternitate a fost prelungit de la 16 la 19 săptămâni și, din 2021, atât mamele, cât și tații beneficiază de aceeași durată de concediu pentru creșterea copilului. Spre deosebire de Franța sau Germania, perioada egală de concediu redefinește felul în care bărbații participă la creșterea copiilor lor.