Ucrainenii nu mai sunt bineveniți în Ungaria
Nu sunt decât aproximativ 60.000 de refugiați ucraineni în Ungaria, mult mai puțini decât cei aproape două milioane de ucraineni care s-au refugiat în Polonia vecină. Guvernul lui Viktor Orbán nu-și ascunde atitudinea prorusă și exploatează de asemenea sentimentul antiucrainean în campania sa electorală pentru alegerile legislative din aprilie 2026.