Slovenia: o putere sportivă europeană
La 27 de ani, Tadej Pogačar este un talent excepțional și domină ciclismul de ani buni. Tocmai a câștigat pentru a cincea oară consecutiv Turul Lombardiei, dar cariera lui sportivă de succes este doar vârful aisbergului: mulți dintre cei peste două milioane de sloveni împărtășesc pasiunea lui pentru sport.