Re: Slovenian Bee CultureSporting success in Slovenia
Tadej Pogačar, a young prodigy at 27 years old, has just won the Giro di Lombardia for the fifth consecutive time. He has been dominating world cycling for the past five years, getting closer and close to Belgian legend Eddy Merckx. But he's far from being the only champion in Slovenia. There, competition and sport in general is almost a way of life.