Słowenia: europejska potęga sportowa
Tadej Pogačar, 27-letni młody geniusz, właśnie po raz piąty z rzędu wygrał Tour de Lombardie. Od 5 lat dominuje w światowym kolarstwie, coraz bardziej zbliżając się do legendarnego belgijskiego kolarza Eddy'ego Merckxa! Nie jest to jednak jedyny mistrz, jakim może się pochwalić ten kraj: w Słowenii sport stanowi kluczowy element stylu życia wielu osób.