"To nie będzie film festiwalowy" (2022)
To prawdziwy cud gospodarczy: od czasu przystąpienia do UE 20 lat temu, Polska cieszy się nieprzerwanym wzrostem. Przyciągając zagraniczny kapitał w najnowocześniejszych dziedzinach, kraj uległ głębokiej transformacji. Ale ta dobra passa może się wkrótce skończyć. Polska musi teraz sprostać transformacji ekologicznej i dokonać bardziej sprawiedliwej redystrybucji bogactwa.