Since joining the European Union 20 years ago, Poland has seen steady economic growth. By attracting foreign investments in cutting-edge sectors, the country has transformed. But this golden age could be coming to an end. Poland will not only need to successfully transition away from coal and find a more sustainable source of energy, but also redistribute wealth across the country, which suffers from economic inequality.