Sun, sea and sweat: Greece’s young seasonal workers
Greece welcomed more than 40 million tourists last year. It’s no wonder that it has the highest number of workers in the hotel and hospitality industry in the European Union. One in five people work in this sector, mostly young people, often with little job security or financial stability.