360° Świat bez granic
Prowincja Jujuy leży na północno-zachodnim krańcu Argentyny. Niewiele tu miast, ludzie mieszkają w rozsianych po zapierających dech w piersiach górach. Jorge Fusaro przemierza ten bezkres w samochodzie, na koniu i pieszo, by nieść pomoc mieszkańcom.