Art of Gaming
Pusty świat przedstawiony w grze to jak pusty stadion piłkarski. Bez przeciwników i bez widzów. Po prostu nie ma klimatu. Dlatego porozmawiamy o NPC, czyli bohaterach niezależnych i o tym, jak mogą tchnąć w grę więcej życia. Jak zwykle na przykładach: The Elder Scrolls V Skyrim (2011), BioShock Infinite (2013), Transistor (2014) i Gears of War 3 (2011).