Dominik Eulberg
Dominik Eulberg likes the Nature One festival ‘because it was born and developed out of the deepest idealism’, he said in an ARD report. Alongside his career as a DJ, he's also a nature specialist and author known for his biodiversity programmes. He says that walking in the forest is a source of inspiration, because ‘you never know what's waiting for you behind the next bush’.