Quebec: The Magdalen Islands
Threatened by erosion and sea flooding, the Magdalen Islands in Canada are home to a community committed to their preservation. In this episode: Havre Aubert Island, where a local resident is passionate about shipwrecks; a harbour on Cap aux Meules Island, where lobster fishermen gather; and Havre aux Maisons Island, where a former school has been converted into a glassworks.