Quebec: Wyspy Magdaleny
Archipelag Wysp Magdaleny leży w sercu Zatoki Świętego Wawrzyńca i należy do kanadyjskiego Quebecu. Rajskie, a zarazem owiane złą sławą wśród żeglarzy wyspy od wieków mierzą się z żywiołem. Żyją tu potomkowie rozbitków, francuskojęzyczni Akadyjczycy oraz społeczność anglojęzyczna. O Wyspach opowiadają m.in. pasjonat wraków oraz poławiacze homarów.