Thomas Mann Forever!30 min
2025 marks the 150th anniversary of Thomas Mann’s birth. The great German writer was catapulted to fame for his 1901 novel Buddenbrooks, the story of a north German mercantile family, before penning great works of twentieth century literature such as Death in Venice and The Magic Mountain. But who exactly was the Nobel-prize winning author?