How to Die Clever
Professor Moustache loves John Trinkaus because he tackled so many everyday mysteries with scientific research. For example, what is the percentage of people who actually respect the ten item limit in the supermarket express lane? Or stop their cars at stop signs? Trinkaus, the ultimate pessimist when it comes to human behaviour, had the answers.