Społeczeństwo samolubów4 min
Nasz profesor Mądrala jest fanem Johna Trinkausa, naukowca, który poświęcił się badaniu codziennych zachowań społecznych. Ile osób przestrzega limitu 10 artykułów przy kasie ekspresowej, czy nakazu zatrzymania się przed znakiem „Stop”? A ilu nosi bejsbolówkę daszkiem do tyłu?