How to Die Clever
Why did we feel sorry when that man kicked the cute dog robot? But then we feel nothing when we see a broken blender? Researchers have studied this bizarre human weakness; our tendency to see a soul where there is none. Be careful, you’ll never look at your hoover the same way after watching this episode.