O maszynach i ludziach4 min
Dlaczego oburza nas facet kopiący mechanicznego psa, a jakoś nie wzrusza nas zepsuty mikser? I co nam daje przycisk „zamykanie drzwi” w windzie? Naukowcy postanowili sprawdzić dlaczego wbrew logice mamy tendencję do obdarzania przedmiotów uczuciami. Ale uwaga! Po obejrzeniu tego programu, już nigdy nie spojrzycie na swój odkurzacz bez emocji.