Inside Zaporizhzhia
With the Russian invasion of Ukraine, the fear of a major nuclear accident has returned. Europe's largest nuclear power plant, Zaporizhzhia, has been occupied by Russia since early March 2022 and the huge complex has come under fire several times. How safe can a nuclear power plant be in wartime? This documentary interviews experts and power plant workers on a very real threat.