In Conversation with Justine Triet
The 2023 Palme d'Or winner "Anatomy of a Fall" directed by Justine Triet is now showing in theatres. We revisit the filmmaker's distinctive and lively style. Triet is known for her remarkable feminist portraits. Her films "Age of Panic", "Victoria" and "Sibyl" form a turbulent body of work depicting contemporaryand urban France.