TracksRussian Artists Against the War
Russian artists have two choices: silence, or exile. There's been a mass creative exodus in recent weeks, including Russian rap stars like Face and Oxxxymiron. Art rockers IC3PEAK post protest videos that would get them arrested in Russia. TikTok star Nikita Sass bravely continues to post his opinion and stays. Few dare to do that.