Greetings from Moscow: Tourism under Sanctions29 min
With western sanctions in force, you might think that Russia is completely cut off from the outside world. But foreigners are still discretely travelling to St Petersburg and Moscow for tourism. Tracks East shows life in Russia beyond the usual reporting.