Pozdrowienia z Moskwy: powrót turystów do Rosji29 min
Mimo zachodnich sankcji, zagraniczni turyści nadal odwiedzają Rosję. Również z kraju Zachodu. Jak obchodzą zakazy i czego szukają w Moskwie i Sankt Petersburgu?