Cyprus: Soviet Nostalgia and Division31 min
Overrun by investors and mass tourism, Cyprus is undergoing a major transformation. The memory of July 1974 is still vivid, and the partition of the island continues to cause upheaval in the daily lives of Cypriots. Local artists give their views on the state of their island as well as the important Russian-speaking community many of whom arrived in Cyprus in the 1990s.