Cypr: ofiara geopolityki31 min
Cypr bardzo się zmienia – ta niegdyś spokojna wyspa jest dziś areną inwestorów i mekką turystów. Jednak codzienne życie Cypryjczyków nadal naznaczone jest bolesnymi wydarzeniami z przeszłości, a podział wyspy przypomina o utrzymujących się animozjach.