Art Inspired by Our Absurd Labour Market16 min
The world of work is out of balance. Essential jobs are undervalued while "bullshit jobs" like happiness managers or managers of managers thrive. In this absurd reality, do artists have the power to challenge the status quo? Tracks went to visit two satirical art projects to dig deeper into the true worth of work.