Re: Russian-Germans and the Ukraine War
Since 24 February 2022, the Russian community in Germany has been torn apart. In the city of Würzburg, where many Russian Germans live, shortly after the start of the war the militaristic "Z" symbol was spray-painted on a church. Two years later, we return to the Heuchelhof district of Würzburg to look at the consequences of the war for local people.