Free to Be Kinky15 min
Although "kinky" images are present in our collective imagination, enthusiasts of specific sexual practices have taken a long time to embrace their preferences. Through art and spaces where kink is celebrated, the community now normalises practices that were once considered perverse. Kink fans are experiencing their coming-out and openly embracing their preferences.