Fetysze, czyli co nas kręci15 min
Jaki jest Twój fetysz? Wiesz, chcesz się dowiedzieć? Dziś to o wiele łatwiejsze, bo fetysze takie jak BDSM, nie są traktowane z taką pruderią, co w przeszłości. Zobaczcie, jak można odkryć, co nas podnieca poprzez sztukę i tworzenie przestrzeni, w których celebruje się i sublimuje fetysze.