Quincy JonesA Musical Celebration
In 2019, Quincy Jones came to Paris to celebrate his prolific career and his special place in pop music history. The man with 27 Grammy Awards arranged, composed, produced and orchestrated for some of America's most legendary artists such as Louis Armstrong, Barbara Streisand and Michael Jackson: Here his greatest hits are performed by a host of talented musicians including Ibrahim Maalouf, Shelea, Selah Sue and Véronique Sanson.