US Election: What Do You Russian-Americans Think?31 min
As America prepares to go to the polls, Tracks East goes West to the United States. to see what Russian Americans think, how they are going to vote, and what their lives are like in the land of the free. With Jean-Michel Shcherbak and Masha Borzunova.