Wybory w USA oczami rosyjskojęzycznej diaspory31 min
W przededniu wyborów prezydenckich w USA, dziennikarze "Track East" wybierają się do dwóch stanów - na Floryde i do Nowego Jorku sprawdzić, jakie poglądy ma rosyjskojęzyczna diaspora. Co sądzą o wojnie w Ukrainie? Kto według nich byłby lepszym lokatorem Białego Domu? Odpowiedzi są zaskakujące.