US Elections: Showdown in Wisconsin
The 2024 presidential election looks like a dead heat between Donald Trump and Kamala Harris. The swing state of Wisconsin is a microcosm of the United States and one of the major battlegrounds for the tight contest. No surprise that the Republicans held their convention here and both Republicans and Democrats are campaigning hard to win the mid-west state. What do the people of Wisconsin want? And who will win the state this time?