Israel: One Year On From October 730 min
On 7 October 2023, the Hamas terrorist organisation launched an attack in southern Israel. More than 1200 people were killed and 251 hostages were taken to the Gaza Strip. One year later, Israeli filmmaker Ori Szternfeld travels through his country to find out how civil society has reacted to such a trauma.