Izrael: Rok po atakach 7. października30 min
7. października 2023 Hamas przeprowadził najkrwawszy atak na Izrael, w którym zginęło ponad 1200 osób, a 251 zostało porwanych jako zakładnicy. Rok po tych wydarzeniach reżyser Ori Szternfeld sprawdz, jak zmieniło się izraelskie społeczeństwo.