Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaTracksRosyjscy artyści przeciwko wojnie
Rosyjscy artyści w większości mają do wyboru milczeć albo emigrować. W ostatnich tygodniach nastąpił masowy exodus twórców kultury, w tym rosyjskich gwiazd rapu, takich jak Face i Oxxxymiron. Artyści IC3PEAK publikują filmy z protestów, za które w Rosji byliby aresztowani. Gwiazda TikToka Nikita Sass zostaje w kraju i otwarcie dzieli się swoim zdaniem na temat wojny. Niewielu ma odwagę to zrobić.