Putin. Nato i Europa
Przez 75 lat NATO kształtowało politykę bezpieczeństwa Europy i świata jak żadna inna organizacja. Dokument przygląda się przeszłości, teraźniejszości i przyszłości NATO. Rzuca między innymi światło na artykuł 5 Traktatu Północnoatlantyckiego, który reguluje tzw. sprawę Sojuszu - ale nie jest wiążący. Wymagana jednomyślność wśród państw członkowskich nie jest niczym pewnym, a niezbędna szybkość w rozmieszczaniu wojsk i materiałów w ekstremalnych przypadkach jest tylko częściowo gwarantowana.