Re: Rosyjscy uchodźcy w Serbii
Rosjanie mogą nadal podróżować do Serbii bez wizy. Kraj jest jednym z ostatnich sojuszników Rosji w Europie i odmawia zastosowania sankcji wobec Moskwy. Tak więc od początku wojny w Ukrainie tysiące przeciwników politycznych Putina schroniło się w Serbii, gdzie – paradoksalnie – mieszka wielu lokalnych zwolenników rosyjskiego dyktatora.