Unhappy - Szczęście wśród przyrodyMasha on Russia
Nie przypadkiem rollercoaster po rosyjsku nazywa się „amerykańskimi górami”. OD wyborów w 2024 roku rosyjska propaganda co chwilę zmienia zdanie o Donaldzie Trumpie – raz jest największym sprzymierzeńcem Rosji, innym razem bezwzględnym wrogiem.