Re: Russians in Serbia
Russians can still travel visa-free to Serbia, one of Russia's last allies on the European continent, Since the start of the war in Ukraine, thousands of political opponents have taken refuge in Serbia, landing paradoxically in a country where Vladimir Putin enjoys much support.