Re: Ireland's Housing Crisis
Ireland has a severe shortage of homes with hundreds of thousands needing to be built. With rents in Dublin spiralling, many families are homeless. Jordyn, Jonathan and their daughter Delilah have no fixed address and have to look for somewhere to spend the night every day.