Searching for Ata Kak12 min
Kiedy nowojorczyk Brian Shimkovitz po raz pierwszy słyszy taśmę Ata Kak w Kumasi, wie, że świat musi ją usłyszeć! Wyrusza na poszukiwanie muzyka i jego wyjątkowego brzmienia. Spotkanie to było spełnieniem marzeń Ata Kaka, który wiele lat wcześniej zrezygnował z kariery muzycznej.