Tapemania: West Africa12 min
When Brian Shimkovitz, heard Ata Kak's tape for the first time in Kumasi, he knew that the world needed to hear it and set off in search of the Ghanian producer and his unique sound. His Awesome Tapes from Africa label operates to discover and promote music from all over Africa.