Re: Dożd'
Dożd’ była główną niezależną telewizją w Rosji, krytyczną wobec reżimu Putina i otwarcie mówiącą o rosyjskiej agresji w Ukrainie. Jednak po inwazji kanał zablokowano i Dożd’ emigrował do Łotwy, a później do Holandii. Nadal boryka się z problemami i zagrożeniami ze strony Kremla.