Re: Dojd - Russian Media in Exile
Dojd was the main independent TV channel in Russia, critical of the regime. But after the invasion of Ukraine, they had to leave. Setting up in Latvia before moving on to the Netherlands, the station has not been welcomed with open arms in Europe.